úterý 27. června 2017

Pěstování orchidejí v bytě

Když jsem v loňském roce navštívila jednoho známého pěstitele orchidejí a. Doba kvetení není zdaleka tak dlouhá jako u můrovců, ale o to více jsou květy hezčí. To namáčení v kýblu je vhodné jen tehdy, pokud chcete kytku pohnojit, pak do vody dejte komplexní hnojivo - já používám Substral - ve čtvrtinové koncetraci . Pro kořenovou výživu používáme speciální kapalné hnojivo pro orchideje. Aplikujeme formou namáčení kořenového balu do vody s hnojivem . Když budete orchideu v tradičních týdenních intervalech namáčet do vody, .

Opravdu nevím čím to je,, orchidej jednou týdně namáčím asi na pul hodiny,. Vanda je orchidej , okolo které všichni pěstitelé chodí po špičkách a. Já žila v domnění, že ji mám namočit na jeden den, dávala jsem ji na noc do vody. To vše v sobě ukrývají orchideje. Tato epifitická orchidej má dlouhé , páskovité listy sytě zelené barvy a její květy jsou.


Pro snadnější vyjmutí rostliny ze starého květináče lze rostlinu namočit. Jak pěstovat orchideje. Pokud ji umístíte někam . Nikdy se mi nestalo, že by to orchidej nějak těžce nesla, shodila květy nebo.

V misce vlevo si namáčím čipsy, vpravo mám kořeny orchidejky . Až bude mít alespoň kořeny kolem 10cm dlouhé ,můžete ji ,opatrně,oddělit a zasadit,substrát je. Naopak nedostatek světla způsobuje růst dlouhých úzkých listů, rostliny. Phalaenopsis pěstování.


Mnohem lepší je kořenový bal 2x týdně namočit. Kořeny mnohem lépe nasáknou při namáčení. Orchideje – královny pokojových rostlin 10.


Ideálně je vhodné tyto orchideje jednou až dvakrát týdně namáčet do vody. Ke svému správnému růstu a dlouhému kvetení potřebují orchideje. U mnoha druhů orchidejí se pouze namáčí kořenový bal, nechá se . Dobrý den potřebovala bych poradit, sestra mi přinesla orchidej v celkem špatné stavu, původně.


Pěstuji je už léta, a zatím pořád krásně a dlouho kvetly. Nenechte listy dlouho ve vodě, aby nevznikla plíseň. Nejlepší způsob, jak zalévat orchideje , je namočit kůru po dobu až minut. Výhodou řezaných orchidejí je jejich až neuvěřitelně dlouhá životnost. Díky našemu článku Vám pokvetou i odkvetlé orchideje , i ty, které jste si právě pořídili.


Nenechávejte však vodu v květinovém podtácku dlouhou dobu. Nedoporučuji v jedné vodě namáčet všechny orchideje z důvodu přenosu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky