pátek 11. června 2021

Zkvaseno repa

Zkvaseno repa

Your IP address and user-agent are . Určite vyskúšam aj túto verzi, mne sa osvedčila červena repa kràjanà na kocky a kvasená v slanom nàleve, vždy sa podarila a tiež pekne vyzera na tanieri. Pokud řepu necháte kvasit příliš dlouho, může explodovat! Na fotce ovesná kaše s černými malinami (loňskými z mrazáku) a akátovými květy. Repa …hmm…mně to Laděnka taky odmítla. A zjišťuji, že zkvasit se dá vážně všechno a . Abych nezapomněla, návod je z blogu Zkvaseno a já vážně přemýšlím, že se.


Delala jsem kombinaci pinto fazole, cervena repa a zampiony. Day to be played on AdsoftheWorld. Kde všade môžete podpísať petíciu proti . Tam, u Janičky na blogu nebo třeba na Zuzčině blogu Zkvašeno jsou přesné návody jak postupovat.


Zemiaky, sladké zemiaky a mrkvu očistíme, . Specialita týdne,kačena ,řepné pyré s povidly,naše br. Kvašení zažívá velký boom a tentokrát se se Zuzkou Ouhrabkovou ze Zkvašeno podíváme na dálný východ. Připravíme si čerstvý tempeh, kimči, kombuchu a . Zelí poputuje asi k nějakému . Novinka čaj Rarášek čaj s aronie s červená repa a rakytník červánek. Kvašení, fermentace, kysání v čele se Zuzkou Ouhrabkovou ze Zkvašeno už 18.


Zuzka píše jeden z nejzajímavějších blogů o fermentování za poslední . Hanka Skarupová - Pečená zelenina je rychlá večeře pro podzimní období. Kujme Pickles , at mame nejake ty vitaminy do tela. Uzivejte krasny prodlouzeny . A kytka v barvě souladné. Za pár dní jsem zvědavá na to, jak se povede ovesný fermentovaný nápoj#129380;.


Udelala jsem k tomu repovou pomazanku: upecena repa g kesu orechu . Pickles kg Cervena repa kg Mrkve Cibule Pepr Nove koreni Kopr pl himalajske soli litr vody Zacina obdobi rymicek a je fajn byt pripraven. Připravte si v MioMatě tuto skvělou kaši, hodí se .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky